maandag 2 januari 2012

Gezondig Nieuwjaar
























Voor iedereen een 'gezondig' nieuwjaar. Want zeg nou zelf, er is niks fijners je niets van je eigen goede voornemens aan te trekken. Niets lekkerders dan deviant te zijn en met dat kleine geluksgevoel even tegen je eigen gevestigde orde te trappen. Ik heb zin in 2012! 

Er staan allemaal al leuke projecten te wachten op uitvoering. Zoals Liberty ltd waar ik met dit geweldige model Marieke mag samenwerken. Nu maar hopen dat de drukkerij ook nog hun restmateriaal wil afstaan voor de rok die ik voor Marieke in mijn hoofd heb. Dan is het feest compleet. In ieder geval te zien, zaterdag 21 januari in Amersfoort (ja ja ik moet opschieten) en 5 mei in Wageningen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...