zaterdag 21 januari 2012

Anja Brunt stickers























Dit is het stickervel wat ik op de valreep van 2011 had gewonnen. Het is gemaakt door Anja Brunt en een aantal van haar - inmiddels + 365 faces zijn hierop te vinden. Ken je dat gevoel. Ik vond het altijd veel te zonde om mijn mooiste stickers op te plakken, of in mijn mooiste notitieblokjes te schrijven. Met het gevolg dat ze keurig in de kast lagen en zo nu en dan bewondert. Dat doe ik nu niet meer. Wat ik mooi vind dat gebruik ik. Waar zal ik deze stickers eens op gaan plakken. ah mijn agenda dan heb ik weer een heel jaar lol. 

1 opmerking:

  1. Hi, hi, ik herken je verhaal. Als er eentje af is gaat het gemakkelijker.
    Ik gebruik ze vooral op kaarten en pakjes. Ben nu bezig met een vel vol met letters waar je je eigen verjaardagskaart mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...