donderdag 11 augustus 2011

give away

















He he eindelijk het is zover. Vanaf september start ik met een maandelijkse haakclub in Amersfoort. Wie zin heeft kan iedere 4e donderdag van de maand aanschuiven met haar eigen haakwerkje. Zo kunnen we elkaar helpen maar is het vooral bedoeld dat het gezellig is. 

Maar eerst ben ik op zoek naar een bijpassende vlotte naam. Via twitter kreeg ik al wat binnen: aanhaken, stoere stokjes, hoekies. Ik heb een leuk gehaakt kadootje voor de hipste naam. Stuur je reactie in tot 17 augustus.

4 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaa, wat leuk! mag ik ook meehaken?
    een naam, een naam.......ik denk erover na......: kapitein haak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. antoinette verhoeven18 augustus 2011 om 21:40

    jaaaaaaaaaaa, wat leuk: ik wil graag meedoen!
    en een naam: ik denk er over..................... kapitein haak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Ik zoek haakmaatjes, dus zou graag aanhaken. Is de club nog actief en wanneer komen jullie bij elkaar? Overdag of 's avonds?

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi jaaa ik wacht volgende week nog even af, maar het is de bedoeling dat we weer doorgaan. 1x in de twee weken. stuur me een mail dan zet ik je op de mevr. haakxtra mailinglijst.
      baukje

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...