dinsdag 9 augustus 2011

I'm glad that you here...

91/365 :: art journal :: I'm glad that you here... by ania-maria {away for a while}
Ik heb kilo's dagboeken op zolder staan. Ik was altijd een trouwe schrijver. Sinds een jaar of tien is dat niet meer het geval. Ik vermoed dat ik gestopt ben sinds ik mijn man ontmoet heb en mijn verhaal bij hem kwijt kan. Tijdens mijn zwangerschappen hield ik wel de bijzonderheden bij en dat is nu al leuk om terug te lezen/zien. Komende zondag word ik 35 en heb besloten om deze oude hobby op te pakken maar dan wel op de 'journalling' manier, want dat past eigenlijk veel beter bij mij, dan al die lappen tekst. Hier alvast wat inspiratie die ik met jullie wil delen. 91/365 :: art journal :: I'm glad that you here..., a photo by ania-maria {away for a while} on Flickr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...