donderdag 6 januari 2011

broche re-style





















Als het goed is, is mijn blogstilte voorbij. Een tweede antibiotica kuur vecht de ziektekiemen uit mijn lichaam en langzaamaan begin ik me weer wat beter te voelen.

Tussendoor heb ik nog wel een aantal dingen gedaan. Ik gaf bijvoorbeeld op 18 december samen met vier anderen Re-style workshops in het kringloopcentrum in Amersfoort.  Bij Sally Pittman kon je onder andere deze broches maken.

hoe?

  • Knip uit stofjes acht cirkels van verschillende grootte. De cirkels hoeven niet per sé helemaal rond te zijn.
  • Schik de cirkels tot één geheel en naai in het midden de cirkels met een aantal steken vast
  • naai vervolgens aan de achterkant een klein puntje bij elkaar zodat de cirkels wat gaan rimpelen tot een bloem.
  • naai een brochespeldje/ veiligheidspeld aan de achterkant
  • Om het af te maken kun je in het midden nog wat kralen of andere versiering opnaaien
  • et voila fertig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...