donderdag 4 oktober 2012

WieWoontWaar

Het is bijna zover. 5 en 6 oktober is het Vreemde Gasten. Ik exposeer samen met Rian Kok in de Stovestraat. In een voormalig kerkje met veel licht, wauw! Ik exposeer onder andere mijn nieuwe borduurwerk WieWoontWaar. 

WieWoontWaar.


Techniek: mixed media, borduurwerk op papier

Nederlanders verhuizen gemiddeld zeven keer in hun leven. Jongeren verhuizen vaker dan ouderen*. Wie Woont Waar toont alle woonplaatsen van een aantal bekenden om mij heen. Op een plattegrond heb ik deze woonplaatsen uitgezet en vervolgens met elkaar verbonden, als was het een metropool. Deze grafische metropolen heb ik op papier van een oud Russisch leerboek van mij geborduurd waarmee een link tussen hen en mij tot stand komt.
Je eigen WieWoontWaar? Geef alle woonplaatsen door (en die van je evt. partner)en je krijgt je eigen grafische voorstelling van waar je ooit gewoond hebt.  
* Volgens het planbureau voor de leefomgeving













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...