dinsdag 10 juli 2012

Carla Kamstra

















Gisteren was ik op bezoek bij Carla Kamstra. Ik had haar ontmoet op textiel + kunstdagen. Ze was zo enthousiast over het werk wat ik in samenwerking met Ciaan gemaakt had, dat ze vroeg of ik misschien interesse had in oude coupeuse boeken en borduurwerk. Dat ging ik dus eindelijk ophalen. Ze had een prachtig licht atelier om jaloers op te worden en onder het genot van een kopje thee hebben we samen nog even door de oude patronen gebladerd. Ik zal binnenkort er wat van inscannen. Carla Kamstra maakt vooral schilderijen maar maakt bijvoorbeeld ook huisjes en sieraden. Deze ketting vond ik wel spannend. de klompjes zijn in het net gevangen. 'Hollands welvaren' ten voeten uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...