woensdag 18 april 2012
















Het is even wennen foto's te verzamelen op de pc ipv mac. bovendien mis ik nu mijn favorietenlijstjes. Deze heb ik in 10 jaar verzameld en regelmatig ge-re-organiseerd. Zo kwam ik altijd wel weer een leuke site of product tegen, wat ik graag met jullie wilde delen. pinterest had al de functie van inspiratiebron overgenomen van de blogs, maar toch blijf ik ook op zoek naar andere voorwerpen en die vind je juist ook buiten je eigen lijstje in pinterest. 

Deze lp heeft een nieuw leven dankzij een Estse kunstenaar Pavel Siderenko. vooral de russissche tekst vind ik dan weer een mooi detail. Ik ben bezig om gehaakte klokken te maken, maar ben nog op zoek naar mooie wijzers (tips welkom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...