woensdag 1 februari 2012

Ellen Faber























Ellen Faber ken ik van de Mode?show. Ze heeft daarvoor een hele mooie collectie jurken gemaakt van landkaarten. Als je mijn blog een beetje volgt dan weet je dat ik daar wel van houd. Ze snijd vooral uit papier, zoals dit zelfbeeld. We hebben twee jaar geleden ook samen geëxposeerd bij de werkplaats. Nu kruisen onze paden weer, omdat we beide zijn uitgenodigd een conversation piece te maken voor conversation Amersfoort

Mijn geplande gesprek ging afgelopen week echter niet door. diegene die ik had benadert zag er bij nader inzien toch van af. Ik was daar een wel even verdrietig over. Ik had al een mooi beeld in mijn hoofd geschetst. Nu moet ik weer even terugschakelen en blanco oriënteren op een nieuw persoon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...