dinsdag 27 december 2011

Loving Ameland























Ik was voor een 'poppeslok' op Ameland vandaag, samen met mijn moeder en oudste dochter. Daar zag ik het bovenste schilderijtje in de kamer staan. Dat had mijn lieve nichtje voor haar trouwen eerder dit jaar gekregen. Ik was er helemaal op slag verliefd op. Het is gemaakt met handgeverfd Amerikaans borduurgaren. Dit geeft enig kleur verschil en dat maakt hem juist zo mooi. 
Het is gemaakt door Nennedesign en is gebaseerd op oude merklappenfiguurtjes. Ze ontwerpt nog veel meer leuke patroontjes. Check ook haar blog. Nenne heet eigenlijk Janet en borduurt professioneel sinds MS bij haar is geconstateerd. Hoe zo'n nare ziekte er wel voor zorgt dat je keuzes durft te maken die je anders voor onmogelijk hield.      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...