donderdag 14 juli 2011

postzegels over?

















Ik kon weer eens niet slapen omdat ik stuiterde van alle ideeën in mijn hoofd, die ik graag wil uitvoeren. Ik had een spiegel gekocht voor in de studio, want dat is toch wel handig als je kleren maakt en mensen komen passen. Ik heb ook nog ergens modpodge staan en zo surfte ik nog wat rond naar leuke toepassingen om die spiegelrand mooier te maken. Zo vond ik deze hangers gemaakt van postzegels en glassteentjes. mooi staaltje upcycle toch. Enige nadeel nu heb ik nog meer ideeën die ik uit wil voeren....  

1 opmerking:

  1. O, wat mooi. Je brengt me op ideeën, ik heb hier nog een postzegel liggen waar ik iets speciaal mee wou gaan doen, dit zou het wel kunnen worden. Maar eerst nog modpodge vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...